S01 - Búcsú az Uzsokitól, kezelőorvos keresése

2015. május 10. 23:05 - Mr.Hodgkin

Mielőtt bejelentkeztem új helyemre, rendbe kellett hozni a vérképemet, hogy a kemoterápiás kezeléseket bírjam. Ismét kaptam 3 adag vért, ha jól emlékszem, ami 1,2 liter. A vérképem az utolsó két adagtól már nem javult, de elegendő volt a kezelések megkezdéséhez. Sikerült jól megszívatni magamat, mert egészséges élet jegyében ettem egy kis sushit, amitől gyomorrontást kaptam. Ezért szemben az eltökélt szándékommal, hogy megerősödjek a kezelésekre, sikerült tovább fogynom.

A kaja elég egysíkú volt. (A háztartási keksz már nem a barátom.) Végül a megfelelő stratégiát követve visszaépítettem a táplálkozásomat. Kezdetekben a napi 3 étkezés se nagyon ment, majd a stratégiám az volt, hogy napi hatszor egyek. Ez csak keksz volt vízzel vagy teával, de szép fokozatosan álltam vissza a normális ételek felé. Három hétnek kellett eltelnie mire ismét rendes főtt ételt ettem, de elég ramatyul néztem ki.

Beutaltak PET CT-re, hogy pontos képet kapjunk állapotomról a kezelések megkezdése előtt. A következő kórházként két lehetőség merült fel, a kékgolyó utcai Onkológiai intézet és az Egyesített Szent István és Szent László Kórház Hematológiai osztálya. Végül szerencsémre az utóbbi helyre kerültem a lehető legprofibb orvosok kezei közé.

Összességében körülbelül 8 hétig élveztem az Uzsoki wellnes és spa élményeit, rengeteg új tapasztalatot szerezve. A kórház jól felszerelt, az orvosok nagy hányada remek és kiváló szakember, ezért ha valaki ide kerül érezze ezt szerencsének a szerencsétlenségében. A kórtermeket néhány éve felújították, saját hűtővel rendelkeznek, és közös mikro is van. A kórteremben minden ágyhoz tartozik egy saját, zárható szekrény is, ahol érdemes tárolni az értékeidet.

Sajnos lopások itt is előfordulnak, bár rendszeresen járőrözik a biztonsági szolgálat, de érdemes odafigyelni értékeinkre. A szobatársakat nem választhatod, szerencsén múlik a hangulat. Volt olyan időszak, hogy a kórteremben utánam a legfiatalabb 76 éves volt, ezért elég nehéz volt közös témákat találni. Később azonban mesélek majd a kórtermi hangulatról is.

Köszönök mindent amit az Uzsokitól kaptam!

S01 összegzés

2014.05.15-től 2014.11.10-ig tartott. Ebből 9 hét benn fekvés, 3 hét ambulancia és 2 hét szabadság, 1-2 nap betegszabadság, a többi munkanap. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrhodgkin.blog.hu/api/trackback/id/tr797385810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása